I Love You But I've Chosen Darkness

Idag var jag inne i stan med Ida. Det var mysigt, solen sken och jag hade bara jeansjacka idag! Helt sjukt, kan inte fatta att man inte behöver ha på sig ton med kläder längre! Jag köpte en klänning, en ring, ett par örhängen, två par strumpbyxor och ett blommigt paraply. Jepp ni såg rätt, ett parpaply. Som är blommigt. Men det är så gulligt så var tvungen att köpa det, har kollat på det en massa gånger. Eheh.
När jag kom hem så var familjen Berglind redan här. Så jag och Patricia gick upp och hoppade studsmatta med hennes lillasyster Tessie. Så det är det jag gjort ikväll. Vart med Patricia och Tessie. Det har varit kul!
Nu ska jag sova... Och just det imorgon är det ju påskafton. Då får man gooodis! Och dessutom ska det bli sol imorgon så det kommer bli alldeles underbart, då ska jag sola och bli brun!
Godnatt på er, sov gott. Peace out, EMILIA.


Fotograf: Rosanna Sverin
It is hard to say. It is hard to confess but... I'm still broken. I'm still not over you. ... and I can't do nothing about it.

Kommentarer
Postat av: alice

Bilderna vart sjukt lyckade!

2009-04-12 @ 00:30:36
URL: http://onlyalice.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback