I'm doing comeback

halluuuu, det är var hundra år sen jag skrev något och det känns lite ovant att sätta sig vid datorn och logga in på blogg.se måste jag säga. Mitt internett hemma har slutat fungera helt och i skolan hinner jag aldrig skriva något heller. Men idag när vi var i skolan gav Emilia mig så dåligt samvete och jag började tänka på hur kul jag tyckte det var att blogga förut men att efter ett tag blev det mer som ett måste. Något som jag gjorde bara för att jag borde göra det. Jag började tycka att jag inte hade något intresant att skriva om, jag tappade skrivlusten helt enkelt.

Men nu sitter jag själv hemma hos Emilia och väntar på att hon ska komma hem, för hon är och skjutsar iväg Oliver till sin träning. Jag fick ett ryck och kände för att skriva ett litet inlägg iaf, visa att jag är vid liv liksom.

Vi hade en jättelugn dag i skolan idag, inga riktiga lektioner och hela den här veckan har varit helt underbar. Vi fick sluta tidigare också så jag och Emilia åkte hem till henne och satte oss ute på baksidan och solade. Ikväll är det ju Valborg som ingen borde ha missat. Först blir det grillning hemma hos mig med min familj, Emilias familj och Marcus familj. Vid åtta ska vi ner till brasan vid vasastugan i Vårsta och efter det har jag och Emilia inte riktigt bestämt oss för vad vi ska göra, åka runt och träffa massa folk. Vi har kollat runt och har flera anternativ att välja på men lovar att bara för att vi har flera ställen att välja på kommer vi hamna själva nere i stransparken, skulle vara så typiskt oss.

Varför ska man supa skallen av sig bara för att det är Valborg?



Härlig Valborg på er! :)
PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Amanda

Iiiiiihh, Ida är tillbaka! Vi har saknat dig vääääldigt mkt :D

Messa om ni hamnar i strandparken, i'll be there.

<3

2009-04-30 @ 16:14:42
URL: http://mandastankar.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback