Sympathy for the Devil

Fotograf: Rosanna Sverin

Idag var jag och Ida i Södertälje och åt lunch på en mysig uteservering. Sen gick vi runt och kollade lite i butiker också. Jag köpte ett halsband, en kjol och en trekvartsärmad-tröjja. Tog kort på mina senaste köp idag så de kommer väl upp på bloggen imorgon skulle jag tro. Klockan fyra kom Idas föräldrar och min mamma och vi gick och såg Män som hatar kvinnor, tyckte att den var sjukt bra! Väldigt lång dock, men det gjorde faktiskt inget.
Nu är jag så trött så jag vet inte vad. Har läst Så länge vi båda andas en liten stund nu på kvällen och det ska jag fortsätta göra innan jag somnar. Om jag somnar. Ska lyssna på underbar musik också.

Allt försvinner när man läser en bra bok och musiken pulserar ut från hörlurarna. Då lever man i boken. Världen utanför får vänta. Det är nästan så att den inte existerar längre. Det är bara boken, musiken och jag. Ensamma. Så underbart.

EMILIA XENIA CECILIA GRAFF

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback