I Still Feel It On My Lips

HÄÄÄÄÄJ ALLA!

Jag sitter och äter god mat här i solen. Lovely!
Idag har jag hunnit vara ute på promenad med Irma och Amanda i en timme, städa i hela huset, plockat in och ut ur diskmaskin, tagit ut utemöblerna (det var sjukt tungt, skulle bett pöjkarna gjort det igår åt mig istället!!), lagat mat och tagit det lugnt ute i solen. Najjs!
Jag tar ju ensam hand om hushållet idag och imorgon men det funkar perfa. Ikväll kommer Charlie, Ida, Amanda och Alica och ska äta asiatiskt här hemma. Vi ska sitta på golvet och äta med pinnar medans meditationsmusik spelas ur högtalarna. Haha hur kommer vi på allt?
Nu skickade jag ett sms till Charlie och Amanda också om vi ska gå ner till Strandparken och grilla mashmallows senare på kvällen. Så det kanske vi kommer göra också, himla mysigt!
Nu ska jag ut i solen igen, ha en mysig fortsatt lördag!

Peace out, EMILIA.


Kommentarer
Postat av: patricia

miss u darling! <3

2009-04-04 @ 21:34:03
URL: http://agirlthing.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback