This Is The Fun Side

Hade supermysigt med Nina idag. Först gick vi ner till Vårsta där vi stötte på Marcus vid busshållplatsen som skulle ta bussen hem. Vi stod och pratade lite snabbt och sen gick vi och köpte glass på ICA. Twister is the shit!
Vi gick ner till Strandparken där vi solade och pratade och sen rörde vi oss hemåt där vi fixade fika och satte oss på altanen i solen. Otroligt mys!

Sen kastade vi i oss lite tacos och drog ner till Strandparken vid åtta-tiden där Emma och Sara väntade. Sen åkte de hem till Sara för att hämta en tröjja så vi satt ensamma där ett tag tills några 92:or kom och grillade korv. Haha fyfan vad vi garvade alltså. Humor på högsta nivå! Sen kom tjejerna tillbaka med Robin i sällskap. Vi grillade lite mashmallows och som de snälla medmänniskor bjöd vi 92-pojkarna också. Efter ett tag kom Fredrik och sen ytterligare Joakim och Adam.
Vi fortsatte att grilla och 92:orna gick efter ett tag så då var vi äntligen ensamma.

Haha ja... Hur ska jag förklara allt som hände? Det var kul i alla fall. Jag och Jocke lekte ninjor och han sprang runt och smiskade mig med pinnar. Fyfaeeen vad ont det gjorde på låren. Kalla lår+jeans+piskande pinne = ingen bra kombination!
Sen lekte jag, Robin och Jocke skogsmullar och letade efter pinnar som vi kunde elda och sen blev vi pyromaner. Hihi. Sen försökte pöjkarna dra ner mig i vattnet, haha jag fick panik. Men de lyckades inte!
Sen blev det lite brottning med Jocke, som iofs höll på lite av och på hela kvällen människan gav sig aldrig (!), mohahaha fan alltså vad jag är grym!

Vid tio kom öven Marcus och nu blev det ju såklart ännu bättre. Hahahahaha, Kalle Anka och "Skjut en anka Jocke!" säger jag bara... Sen började Jocke och Robin att försöka kasta ner mig i marken och när de hade gjort det så tog den ene tag i armarna och den andre i benen och så började de gå mot vattnet igen! Men "min prins på vit springare" som han själv kallade sig så fint kom och räddade mig. Miwhiihi.
Kvällen var i alla fall riktigt lyckad med god dricka, tilltugg och underbara personer.
Nu stinker mitt hår rök och jag ligger och kollar på Madagaskar. Hoho vad kul. Måste duscha imorgon!
Peace out, EMILIA.

Tihiiihhi, jag tycker att jocke är en söt anka :$



Hahaha vad ska man säga om dessa uuuunderbara bilder?

Kommentarer
Postat av: emma

du menar väl ; Efter ett tag kom Fredrik och sen ytterligare Joakim och Adam? :P

2009-04-09 @ 11:12:13
Postat av: Jimmyh

Jag tycker att man ska säga att det är farligt att spruta tändvätska på öppen eld. flaskan kan explodera i handen elelr skjutas iväg :)

2009-04-16 @ 15:14:51
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback