Väntar Tills Känslan Går Över

Hann inte med någon uppdatering igår. Börjar bli väldigt jobbigt att ha hand om bloggen ensam nu känner jag. Eftersom jag och Ida nästan alltid är tillsammans så kan ju den ena berätta om dagen och den andra skriva något som kanske är lite roligare att läsa om. Men nu är det både ont om tid och inspiration för att komma på sådant. Tyvärr, jag tycker att det är lika tråkigt som ni tycker!

Igår jobbade jag och Charlie inte så mycket på lektionerna, men lite fick vi väl gjort haha. Sen stod vi och sålde godis, chips och läsk i caféterian under lunchen och eftermiddagen. Vi hade några pojkar som stod och hängde vid oss och snackade. Haha shit alltså, fyra feta smajl! Sen efter skolan åkte jag, Ida och Charlie in till stan. Men det var en rökutveckling från söder så vi var tvugna att hoppa av i Älvsjö, åka en buss som tog hundra år till Fruängen och sen ta t-banan till Centralen. Totalt tog det en och en halvtimme för oss att komma in. SUG PÅ DET!
Sen så gick Charlie för att möta Ellie och jag och Ida gick till de affärerna vi skulle för att byta några saker. Efter att vi var klara med det gick vi bara runt och kollade lite, men sen var vi så hungriga så vi satte oss på Sandy's och käkade middag ute i "kvällssolen". Haha det var sol bakom huset, så vi frös nästan halvt ihjäl men som envisa svenskar så satt vi kvar med våra filtar. Men mysigt var det! Mamma hämtade upp oss i Tumba, snabbt hem och sen iväg på yoga. Hade psyko-tanten idag igen. Allvarligt, hon är sjukt dålig och stressar igenom hela passet. Går inte att förklara, men det suger. När passer var slut var det bara att åka hem, göra iordning sig och sova!

Idag hade vi bara slöjd och sen fick vi sluta. Men jag och mina älsklingsflickor (förutom Alicia den tråkmånsen som stannade kvar i skolan) åkte till Tumba för att köpa skor och äta lunch på Spaaks. Jag köpte ett par grymt snygga tan-färgade gladiatorsandaler och Charlie köpte ett par likadana fast svarta och ett par höga Converse! Snygga vi kommer vara med våra nya skor eller vaddå? Haha.
Vi fick sällskap av Anton en liten stund också, han är ju bara för rolig. Han är liksom så allvarlig och dryg att han blir rolig! Efter det så drog vi oss tillbaka till skolan för att filma våran musikvideo till Singel och Sökande. Hahaha det var ju så otroligt kul för alla bara rå glodde! Ida och Alicia var utklädda till hip-hop killar och jag, Charlie och Amanda var finklädda med klackskor och hela köret. Hahahahahhahaha, det var sjukt kul!
Vi var klara 15.05 och då var det bara att åka hem och städa rummet, annars så skulle jag inte få gå ut i helgen. Suck. Men nu känns det så mycket fräschare i rummet, det var riktigt stökigt och dammigt... Usch på mig!
Jag var tvungen att skjutsa Oliver på träning i Strovreten vid sju-tiden också, mamma mutade mig med McDonalds. Hon känner sin dotter för väl...
Och nu sitter jag i mitt välstädade rum, i min obäddade (eller alltså överdraget och kuddarna är bara inte på) säng eftersom Irma vägrade flytta på sig. Menmen...

Imorgon är det halvdag igen. Så otroligt skönt!

Snart kommer maten hem hoppas jag. Vid nio i alla fall skulle mamma och pappa komma och jag håller på och hungrar ihjäl...
Peace out, EMILIA.
!

Haha, här har du din svenska rubrik Jimmyh.

Kommentarer
Postat av: Linn ♥

hur har dan varit?

2009-04-29 @ 14:25:38
URL: http://takethisbitch.blogg.se/
Postat av: Charlie

Ja vi kommer va snyggast.. haha ;D

2009-04-29 @ 15:07:37
URL: http://charliestrandberg.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback