I Knew You Were Special.

Igår var underbar.
Alicia kom vid fem och vid halv sex gick vi ner till ICA för att möta Ida och gå en promenad med Irma. Gick med jeansjacka och leggings liksom, det kändes verkligen som sommar!
Vi kom hem vid sex igen och vid tjugo i sju kom Charlie och Amanda också. Sen åt vi asiatisk mat och hade sjukt mysigt och trevligt!
Vi gick ner till Strandparken och grillade mashmallows. Men Alicia dissade oss, fy för dig gumman!
När vi kommer ner och har tänt på brasan så ska vi hälla upp läsk... Men vi hittade ingen! Påsen var borta!! Och Marcus och Tommy hade precis skickat ett sms att de var påväg te Vårsta och ville komma ner till oss och bussen skulle gå 21.00 och klockan var kvart i! Och det tar iaf en tio minuter att gå hem till mig!
Så Ida och jag sprang hem till mig uppför alla jävla backar och när vi kommer hem... INGEN PÅSE!
Vi springer runt som galningar och försöker hitta den men den finns ingenstans! HJÄÄÄLP! Jag rycker åt mig en halv Fanta som Alicia inte hade druckit upp och en Cider i kylskåpet. Ida tycker att vi ska ta cyklarna. Så jag låser och larmar huset men kommer på att jag måste larma upp igen eftersom larmet går till garaget också. Sen springer vi in till garaget och försöker få ut cyklarna. De fastnar bara i varandra och det kändes som om det tog hundra år att få ut dem! Ida fick Olivers cykel som ju är en herrcykel. Och hon börjar skrika: JAG KOMMER BLI STEEERIL!! Så vi fick byta cyklar med varandra och då upptäcker vi att det är punka på båda cyklarnas bakhjul och samtidigt ringer min telefon så jag kastar ifrån mig cykeln och den landra mot brevlådan... Som rasar ihop! Jag säger åt Ida att skita i cyklarna och lägga de på uppfarten och hon utbrister: MEN DE KOMMER JU BLI STULNA!
Och jag säger: Eh skit samma ingen förutom grannarna är ju här typ... Och sen springer vi ner mot Vårsta igen. Vi var nere igen 21.03. Fattar ni hur snabba vi var eller? Hahaha!
Vi gick och mumlade hela vägen hem hur faeen en påse med 6 liter läsk bara kan försvinna!?
Efter kanske fem minuter där nere kom pojkarna ner. Vi satt och pratade om spöken och andra saker. Usch jag hatar verkligen det och jag blev sjukt rädd. Men vi hade kul tillsammans haha.
Vid tio var Tommy tvungen att gå så Marcus följde med honom upp till bussen och vid halv elva-elva kanske drog vi oss hem vi med. Charlie gick hem till Vlad där hennes Marcus var. Och vi som tidigare hade vart sju var nu fyra.
Vi kollade i skolkatalogerna och skrattade lite över hur folk har förändrats. Sen gick Ida och Amanda.
Så vi satte på en film och myste. Och vid halv ett så blev han hämtad av sin pappa så då var jag ensam igen. När vi sa hejdå så kollade jag ut lite och gissa vad fan jag ser stå på trappan!? PÅSEN MED DEN JÄVLA DRICKAN! Det är ju helt sjukt, vi gick där MINST typ sju gånger och ingen såg den? HAHA, vi är fan blinda...

Var så jeefla rädd när jag var ensam i huset så det finns inte, satt och tänkte på allt Marcus och Tommy berättade om nere vid brasan usch! Men kvällen blev ändå väldigt lyckad, tack mina underbaraste!
Nu ska jag plocka undan lite och sen fundera på vad jag ska ha på mig imorgon när Rosanna ska fota mig, hihi!
Peace out, EMILIA.
 

Haha, herregud vad vi garvade igår när Charlie visade den här!

Kommentarer
Postat av: rosi

Hahahah, ni börjar bli senila :D



Fett skön video ;)

2009-04-05 @ 13:30:39
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback