A little hope


Wollie bollie! Idag jobbade jag 11-14.30 och under den korta tiden hann jag,
spilla ut halva min burn över hela golvet,
få skäll av en alkis,
träffa en ny tjej som jobbar i spel,
leka tittut med en liten flicka,
säga tack en miljon gånger,
garva åt Simon som blir irriterad,
bli rädd för en gammal gubbe,
få beröm för att jag var duktig,
osv.osv.osv

Efter jobbet gick jag till H&M och köpte lite nya trosor medans jag väntade på att pappa skulle komma och hämta mig. Sen köpte jag en macka på Sandys och vi åkte runt till olika elektronikbutiker. Jag tittade på massor av olika laptops och efter ett långt tag bestämde jag mig för vilken jag vill ha. Den verkade riktigt bra och hade det som jag vill ha, plus att den var snygg också såklart. Men den var självklart slut och dom vet inte när dom får in den igen, så vi får se hur det blir. Ska kanske iväg och leta igen någon gång i veckan om pappa hinner. Det vore skönt att få den nu innan alla arbeten i skolan och så drar igång. Nu på kvällen cyklade jag ner till Ica och mötte Amanda, vi hyrde äntligen Kenny Starfighter. Den var lika rolig som jag trodde att den skulle vara och det är verkligen min torra humor, så tråkigt att det blir kul liksom. Nej nu måste jag upp och duscha och sen soooova. Skola imorgon vettni, 10.30 till 16.30 wiiiie!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback