A Meet-Cute


Min vän Henrik och jag.

Coolingarna Jocke och Määtti.

Klaaaangis och Häänkii.

Cashflow, vi skulle köpa pizza!

Caroline, Matti 'Güüü
nter' och Elin.

Äta pizza!

Haha, så söt.

Fyfan vad skönt det var!

Ida filmade, haha så jäävla coola ;)

Ooooskar kom hit!

Vackra Edit och Määätti!

De tre musketörerna


Carolina och Ida, gullungar!

Tobias var här!

Och Olle :D

Ilker och Zacke.

Henrik, wöhöö
.

Sebastian och Henry.

Jaaaaacob!

Erik och Charlie

Freeeedrik, min käre granne!

Edit, Matti, Claudia och Alicia!

Gullisar, haha!

Tack för en underbart lyckad kväll allihopa, ni är ju för underbara! Jocke kom hit först så vi satt och snackade lite och sen kom Matti, Anton och Henrik. Efter ett tag så gick jag och Jocke och mötte upp Elin och Carro som hade lyckats gå vilse nere i Vårsta haha! Vi ringde efter pizza och så åkte Jocke och Elin och hämtade alla pizzorna. Mums, väldans god middag måste jag säga! Och där fick jag min pizza som jag tjatat efter hela veckan kom jag på haha. Sen så droppade det in alla andra som hade ätit hemma vid 20-tiden. Efter det blev det massor med prat, dans, flum och dunka musikande (jag vet att det inte är något ord, men det lät lite kul hihi). Nämen fy så roligt jag hade igår med riktigt härliga människor! Vid 00.10 började vi allihopa städa ihop det värsta, tack för hjälpen jag uppskattade verkligen det. När alla hade gått gick jag, Henke, Anton och Matti och la oss. Fy vad skööönt det var att äntligen få vila! Vi låg och snackade lite och skrattade som vanligt haha! Under natten så snackade ALLA TRE pojkar i sömnen och dessutom så var det någon liten tomte som var uppe och gick i sömnen! Jag hörde hur något gick i golvet, dunkningar mot dörren, hur någon öppnade dörren efter ett tag, gick på toa och sen kom tillbaka. Det var någon av Matti och Anton, för Henke låg bredvid mig och han låg alldeles stilla hela natten... Matti och Anton försökte få det så att jag hade drömt det, men jag hittade bevis!! En ram låg på golvet som ska stå i min lilla bokhylla, och någon hade lagt ner en annan ram och en liten nalle upp och ner... Hmm! Jag och Henke tippar på att det var Matti som var sömngångaren, haha!
Vi vaknade vid 9-tiden av att grannarna satte igång en jävla trimmer, fyfan! Och tre timmar senare var vi uppe och hade fixat frukost, wohoo pizza. Mina underbara pojkar hjälpte mig att städa det sista idag, och det gick på ett naffs. Klantiga lilla jag råkade ha sönder en jättefin vas bara, jävla klantarsle man är... Sen gick två av pojkarna hemåt och då återstod bara Anton. Vi satt och snackade i flera timmar, och åt choklad haha! Han har verkligen bevisat idag att han är en riktigt bra vän, och du ska veta att jag finns alltid här för dig gubben när du behöver prata! Men det betyder verkligen jättemycket när du säger alla uppmuntande ord, det värmer. Jaja, nog talat om det!
Tack åter igen alla som var här igår för en underbar kväll som jag sent ska glömma!

Kommentarer
Postat av: Jacob

Japp, det var riktigt trevligt.

det trevligaste är att jag läser den här bloggen :O

Typ den enda :P .... Heheh*

Bra jobbat :D <3

2009-08-30 @ 21:32:46
Postat av: ...

tack gumman, uppskattar det verkligen. Jag är också här för dig när du behöver prata om vad som helst när som helst. Du är en väldigt fin vän hoppas det aldrig händer något mellan oss.

puss puss<33

2009-08-30 @ 23:02:52

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback