I Can Be A Prick


Min lille lillebror får pryda det här inlägget...

Okej, jag borde blogga om allt möjligt just nu. Men det jag borde göra ännu mer är att gå upp och duscha och sen storstäda mitt rum. Och ni kanske kan lista ut vilket som kommer först? Tyvärr. Igår så skulle jag ha åkt iväg till Axel där lite trevligt folk var, men eftersom smartassen kommer på det klockan halv tolv så fick jag inte åka dit utan att någon utav mina tjejkompisar hängde med för min mamma, och givetvis ville ingen.. Så jag missade tydligen en massa fun, t.ex. nakenbad! Haha fan... Egentligen var jag helt slut efter Göteborg men var sjukt pepp menmen får bli en annan gång! Men nu ska jag faktiskt duscha, och sen blir det faktiskt storstädning. Pösssssssssssssssss.


Kommentarer
Postat av: Tina

Det där med stooorstädning är nog inte din grej!?

Däremot allt annat!

2009-08-10 @ 22:35:39
URL: http://[email protected]
Postat av: m

Äh,Emilia!!!???

2009-08-10 @ 22:38:03
URL: http://[email protected]

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback