If you are a bird...


Hejsan, kom precis hem ifrån en mysig kväll med tre toppen tjejer. Jag, Amanda, Josefine och Angelcia var ute ett tag först men sen höll Josefine på att fysa ihjäl så då gick vi hem till Angelica. Vi såg på "The Notebook" eftersom det är en klassiker och alla säger att den är så bra. Och vet ni? Det var den också! Jag älskar sånna här typer av filmer och den var otroligt söt. Så ni som inte har sett den än tycker jag borde se den. Min nya favvoritfilm helt klart. SÅ SÖT!

Nej nu måste jag sova för jag jobbar imorgon på förmiddagen sen kommer pappa och hämtar mig så ska vi åka och kolla på en ny dator till mig. På kvällen ska jag troligtvis träffa söta Amanda också. God natt på er och dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅH! den är bäst :D och han är sjukt snygg!

2009-08-23 @ 20:25:34

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback