It Takes Two

Stella, Elin, Carro, Charlie, Eren och jag på rasten idag.

Först hade vi svenska/histora då Ritva babblade en massa om allt och ingenting, vi körde hänga gubbe haha. Vi åt för första gången med alla tvåor och treor samtidigt, herregud vad högljudt det var! Man fick nästan panik, så det var ju inte dirkekt så att man ville sitta kvar och prata utan vi kastade oss ut ut matsalen så fort vi hade ätit upp. God mat dock.
Var med Henke, Matti, Anton, Amanda och tjejerna från klassen på lunchrasten. Det var mysigt med sol ute, så vi satt på gräsmattan och solade.
Hade matte diagnos idag, gick typ åt helvete för min del... Fan vad jag hatar matte. Och efter det var det spanska steg tre för mig, Ida och Elin. Hjälp, jag kan ju ingenting! Och vi fick läxa på första lektionen... Ska jobba 5-7 sidor tills på torsdag, suck. Men det som var bra med den här skoldagen var att våran spanska lektion blev framflyttad, så vi slapp sluta halv fem. Men det fick däremot stackars Stella och Carro göra! Usch...
fortsättning på dagen följer...


Kommentarer
Postat av: fanny

varför är ni inte med resten utav tjejerna ?

2009-08-24 @ 23:20:22
Postat av: carrobarro!

haha grymmmm bild!



Svar till Fanny : vadå resten, finns det fler?:o HAHAHAHAHAH skojaaaaaaa :D

aah gud, halv fem är drygt men ingen läxa segerdansen

puss på er tjejer!

2009-08-25 @ 18:39:28
Postat av: stella

haha Eren... :P

2009-08-25 @ 19:11:03

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback