Let me know


Bilden är ifrån Husbilssemestern, här är vi i Smögen

Good morning sweethearts! Hoppas att ni alla har sovit gott. Själv har jag 100 myggbett på fötterna så har kliat söder typ hela fötterna. Skoja inte att det sved när jag duschade alldeles nyss. Jag vet att man inte ska klia på myggbett, men jag får panik och kan inte låta bli.
Så får väl skylla mig själv antar jag.

Börjar ju som sagt nio idag så tar moppen dit även idag. Gjorde det för första gången igår och det gick så mycket snabbare än att åka buss+tåg. Tjänade nästan en halv timme, så det får bli moppe nu. Ska bara trycka i mig det sista på min risifrutti och sen bär det av till jobbet. Hard work-work!




Kommentarer
Postat av: julia

sv.aa kan förstå det :) kramkram!

2009-08-09 @ 17:34:03
URL: http://jjuuliiiaaa.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback