Pokerface


Tjeeena, är lite stressad för har mycket kvar att göra innan gästerna kommer. Men jag följde med mamma och pappa ut till Getryggen och solade några timmar. Det var riktigt skönt, man känner verkligen att man får ny kraft efter att man har fått lite sol på sig. Imorgon fyller min lillalillalilla bror år så idag kommer släkten hit och vi ska fira honom lite. Dom kommer om en halv timme, så jag hinner bara vara social med dom i 40 min för sen ska jag in till stan med brudarna och kolla på Lady Gaga som uppträder på Grönalund, kommer bli toppen! Men nu måste jag fortsätta fixa mig, ligger lite efter. Ha en underbar kväll så hörs vi.

Någon mer som ska dit?

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback