this one's for you


Jag och Amanda på hennes land för en månad sen, klockren bild!

shuu, igår hade jag helvetes natt. Det är sant, jag trodde att jag skulle avlida. Innan jag och Emma gick och la oss igår fick jag något i ögat som låg och skavde och det ville inte försvinna. Jag prövade allt men till ingen nytta. Så sov inte så mycket inatt eftersom ögat var så irriterat och gjorde så ont. Men mjukstartade dagen med sol och bad på Getryggen med Emma, Josefine och Mimmi. Det var så mysigt så! Kom hem vid sex tiden och då åkte jag till Uttran och hämtade upp Johanna och sen begav vi oss till gymmet. Det var riktigt länge sen jag tränade nu så det var grymt skönt men också riktigt jobbigt. Om man har upphåll i några veckor bara så kommer man ur det jättelätt, men måste börja träna regelbundet nu igen. Har tjockat mig alldeles för mycket i sommar. Efter gymmet var jättehungriga så vi åkte hem till mig och åt grillat och tittade på "Vi hade iaf tur med vädret igen". Blev lite besviken för det var skitdålig. Men hade ju trevligt sällskap så det gjorde inget. Hoppas ni haft en bra dag mina vänner! Nu ska jag försöka sova strax.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback