Freak out


Josefine som tog kort när vi sov så "sött"


heeeeeeeeeeeeeej, i söndags åkte jag hem till Josefine efter jobbet med Emma och Amanda. Det var riktigt mys och vi satt ute och bara snackade skit hela kvällen/natten på hennes uteplats. Tror inte jag har skrattat så mycket väl väldigt länge, herrregud vad vi garvade! Emma och Josefine till och med på golvet ett tag. Erik och Rrazmus ville absolut att vi skulle komma till dom men ingen av oss orkade det så dom kom förbi oss en liten stund senare istället. Alla tjejerna sov kvar och vi somnade runt tre-halv fyra. Vid sju ringde alarmet och Josefine åkte iväg till sin sjukgymnast men vi fortsatte sova och när vi väl vaknade så var hon hemma igen. Vi åt frukost och sen gick Emma och Amanda hem men jag stannade kvar till två. Började jobba vid fyra och slutade vid åtta och då kom Emma, Amanda och Josefine och mötte mig så gick vi och åt på Sandys först och sen såg "Sommaren med Göran", den var lite så rolig sådär men inte mer än det. Hemma vid ett igen!


Så nu är jag ikapp


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback