Only One



Idag efter skolan gick jag, Henke, Anton och Matti till McDonalds och åt glass i det härliga vädret. Haha seriöst, har så jävla kul med de där grabbarna. Skrattar hela tiden! Sen åkte jag och Anton hem till mig och gick på en lååång promenad och gick och pratade om hela våra livshistorier. Haha, nämen det var verkligen serious talk och det var väldigt trevlig. Tack vännen, hade väldigt kul idag! Eller ja tack till Henke och Matti också, höhö! Imorgon kommer lite trevligt folk hit och vi ska typ bada och så (henrik du skaaa bada, för det är du som dragit igång det här ;))
Nu ska jag göra iordning mig det sista inför natten, sen blir det nattinatti. Puss sov sött!


Kommentarer
Postat av: klang

ja du det var väldigt trevligt:) vi får göra om det någon gång igen snart:)<3 puss

2009-08-29 @ 20:50:32

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback