Just Fake It


I'm sorry for your pain and I'm sorry for your tears... all I want is that you will be the same you where again <'3

Hooola mís amigos där ute! Skulle bara meddela att jag lever, höahöa men det kanske ni redan har märkt? Aja i alla fall, jag mår väl inte så jättebra. Fick halsont inatt av att vi hade öppet fönster för att det var så varmt, men sen blev det kallt i rummet och då hade Matti och Ida snott mitt täcke så jag frös typ  i h j ä l ...
I veckan har jag två saker planerade 1: Åka till hufvudstaden och fika med mina pojks. 2: Hinna träffa Oskar.
Plus så ska man ju hinna med skolan också, ajajaj. Haha busy woman you know, nämen jag skojjar ju bara aight?! Imorgon börjar vi 9.10 eftersom att vi är Grupp A och hade matte på morgonen förra veckan, alltså ska (skulle..) Grupp B ha haft matte direkt på morgonen imorgon men eftersom att våran mattelärare Christin är sjuk så ställdes den lektionen in. Men det är bara bra, för då får vi sovmorgon nästa tisdag också weei! Jaja, ska avsluta nu puss på rumpan.

Kommentarer
Postat av: Jennifer.

Svar på kommentaren: Åh, tack så mycket! :D

2009-08-31 @ 23:50:01
URL: http://jenipen.blogg.se/
Postat av: Klangish

Va ofta du inte är döööööd!!!:O eller är du typ en zombie:D

2009-09-01 @ 23:35:59

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback