Backwards


glass är väldigt bra när man är förkyld, har ätit fyra stycken idag!

Nu såhär när man är sjuk finns det inte så mycket att göra, jag sitter och klickar på uppdatera på facebook, bloglovin och bilddagboken för att se om något nytt har hänt.

Men icke sa nicke.

Pratade lite med en kille som går i min skola Sjödal, han såg en bild på bilddagboken på Charlie, Ida och Elin och kände igen dem. Så vi började prata lite där och senare även på msn. Anders heter han, verkar vara en jätteschysst kille! Sen pratade jag med Matti, men han dör lite då och då eftersom nörden sitter och spelar wow som de flesta av mina killkompisar verkar göra. Det går verkligen inte att få kontakt med dem! Dem är helt inne i sitt spel. Sjukt det där. Och samma sak med FarmVille som finns på Facebook, alla verkar ju ha blivit helt besatta av det där jävla spelet! Josefine hade t.om. ställt klockan igår kväll på halv åtta för då var hon tvungen att springa upp till datorn och vattna sina plantor... Haha, knas.

Nu har Tanja, Roger och Charlie kommit hit. Izza kunde inte ikväll eftersom hon skulle vara ute i stallet nästan hela kvällen. Jag ska sätta mig och kolla på någon mysig film och gosa ner mig under täckena i min säng och försöka tillfriskna efter att vi har ätit middag. Känner mig lite bättre än vad jag gjorde i torsdags i alla fall! Ha nu en underbar lördags kväll, och ha lite roligt åt mig också!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig!

:)

2009-08-22 @ 22:13:25
URL: http://flickanjojo.blogg.se/
Postat av: rosanna

Har du ätit knattar, eller chokladglass som det tydligen hette xD?

våra favvoglassar jöööö :D

2009-08-23 @ 16:43:56
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback