Same Mistake



Sitter med ansiktsmask och har precis duschat. Snart ska jag ta på lite bus, smörja in hela kroppen med lotion, föna håret och måla naglarna. Sen är jag redo för morgondagen. Nästan i alla fall... Har bestämt vad jag ska ha på mig imorgon och på torsdag - då det är skolfoto! H J Ä L P !
Jag har gått och blivit sjuk också... Sjukt ont i halsen och hostar som en galning med jämna mellanrum, inte bra tajming om vi säger så... Jaja, det är bara att bita ihop och se glad ut som vanligt.
Nu ska jag gå och tvätta bort ansiktsmasken och efter det ska jag föna håret, smörja in mig med lite bus och lotion över hela kroppen. Hörs senare, ciao.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gillar bilden<3

2009-08-19 @ 20:06:07
URL: http://[email protected]

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback