I'm still loving you



Tjaatjaa *läs det med pipig tjejröst* (Emilia, Johan och Erik förstår det roliga)
Idag vaknade jag först och gick upp och började platta håret medans Emilia, Matti och Anton sov en stund till. Vi försökte få killarna att vara med på en videoblogg imorse men det gick inge vidare så då sket vi i det helt. Emilia filmade ihop något medans vi gick ner till bussen som hon antagligen kommer lägga upp senare men vet inte riktigt hur det blev. När vi kom till tumba köpte vi lite redbull på pressbyrån och Anton köpte kaffe också så att vi skulle vakna till. Nere på perrongen träffade vi på min söta vän Emelie, var evigheter sen känns det som! Det var kul att ses även fast det var så kort stund. På tåget mötte vi upp Charlie också och sen var det dags för historia med Ritva när vi kom till skolan. Vad vi gjorde resten av skoldagen kommer jag inte riktigt ihåg men en del skrattattaker blev det iaf. Efter skolan mötte jag upp Angelica i Huddinge och hon köpte en tröja på JC först sen åkte vi hem till henne. Juste påvägen hem träffade vi på min kusin också så pratade lite med henne och hon "visade upp mig" för sin chef taha. Skulle egentligen ha tränat med Emma och Amanda nu ikväll men det är så skönt i soffan här hos Angelica så orkar verkligen inte röra mig hemåt.. Tränar järnet imorgon istället för då slutar jag tidigt också (a). Nu ska jag vara social med min lilla sötnos här. Må så gott


Kommentarer
Postat av: Klangish ( Rolig Kille )

Ja du, jag köpte en kaffe och redbull men inte fan fick jag dricka det iaf, eller hur emilia:O :D haha<333

2009-09-01 @ 23:33:08

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback