Another Try



Såhär otroligt fin är jag i håret när jag har min jacka och halsduk på mig. Vackert va?
Var som sagt inne i huvudstaden idag med Rosanna. Sprang runt som två jävla idioter och letade efter svarta sammetsleggings. Ehm. Det var riktigt jävla omöjligt att hitta! Helt sjukt. Sen letade jag ju som sagt efter vinterskor och något att ha på mig på julafton. Det gick ju lika jävla bra det med......... Men hade en mysig dag med Sanni och det är ju det viktigaste. God mat och fika fick jag åtminstonde i magen!

FÖRRESTEN min mobil är tillbaka!!!!! Oh happy day!

Nu på kvällen har jag varit med mina två favoriter Amanda och Josefine. Julfilm+julklappsrim+julmust+massor med snö+chips+paradis-ask+dator+skratt+mistel+puss+skratt+gamla mobilbilder+felsms.com = our night. Det var awesome.
GOD JÄVLA JUL ALLIHOPA imorgon är det julafton (om man tänker att det faktiskt är den 23 nu), idag ska jag upp klockan 9.00 för att åka iväg på massage vid 10.00 mohaha och hörrni sov gott!

Kommentarer
Postat av: M

Är du oxå en lyckling Anka!! HiHi! Puss på dej! <3

2009-12-23 @ 21:00:29
Postat av: Keia

aaawww gullunge! Det blev inget pulkaåk? :( vi får ta det någon annan gång! <33 :)))) love <3

2009-12-23 @ 23:14:24
URL: http://keiaa.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback