Ironic


Tjenare, nu är jag hemma i min hus för jag ska upp tidigt imorgon vettni. Det är sååå härligt med lov för då har man tid att jobba istället! wiehooo, det bästa jag vet! (detta kallas ironi. Jag är bra att vara ironisk). Innan jag dör lite halvt måste jag bara få beskriva mina vänner med några ord. Josefine är arg och sexig haaa. Fanny passar i krigsmålning och har långa ben. Amanda har en skruvlös och ser ut som pocahontas i flätor. Emilia har en cp-mobil och säger samma saker som mig, SAMTIDIGT! läskigt......

Nu tycker jag att ni ska beskriva mig, ni har hela natten och hela dagen på er imorgon också (eftersom att jag jobbar). Jag tål sanningen. I'm a women. Inte vilken women som helst, utan SUPERwomen. Så det så.

Kände att jag inte skrev något intressant alls i det här inlägget. Menmen sånt är livet.
En fet blöt puss på rumpan!



Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback