Långa Vägar


bara för att vi är så snygga.

Hejhejhejhejhej.
Ja, bloggen känns så gott som död. Men har helt enkelt inte haft orken att knappt sätta mig vid datorn. Haft ett x antal sega dagar med mina underbaringar Josefine, Amanda, Ida och Fanny. Vi har varit knasiga. Gosiga. Skabbiga. Snygga. Trötta. Flummiga. Ja allt möjligt faktiskt. Julafton spenderades hemma hos mormor och morfar med kusinerna. Det var mys. Fick väldigt uppskattade julklappar. Tack mamma, pappa, Oliver, mormor och morfar, Izabelle, Charlie, Tanja och Roger. Den allra bästa var nog min Guess klocka. Jag fullkomligt älskar den. Sen har vi ju varit på mellandagsrean i Skärholmen på annandagen. Det var kaos. Men jag hittade faktiskt rätt mycket. Såg Luftslottet som sprängdes igår med Mandie och Josefine. Den var bra. Joss tyckte att den var så läskig ibland så hon kramade sönder min hand. Jag tror nog att jag vet hur det känns att hålla i en kvinnas hand som håller på att föda ett barn nu. Josefine har fått mig att lyssna på Lars Winnerbäck. Detta känns inte bra. Kent, Melissa Horn och Regina Spektor hör även till de nya röster som klär min ena spotify-lista Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen. Lite så känner jag också. Så som min musiklista heter alltså. Idag ska jag och Mandie in till stan. Vi ska till Tomas Sabo och sätta sprätt på mitt presentkort. Sen ville Amanda gå på Sandy's. Det blir gött. Jag lyssnar på Håkan just nu. Jag älskar Håkan. Min buss går om cirkus en halvtimme. Ska gå hemifrån hel. Måste byta tröja. Är inte nöjd med den jag har på mig nu. Måste springa till garderoben nu. Ciao bitches.

Kommentarer
Postat av: mikaela

DU SKULLE HA SKRIVIT ATT NI VAR I STAN!! Dummis! :) jag, ryssmus och eeh.. aah den där andra lilla mörkbruna krullisen var också där! :) <33

2009-12-29 @ 17:52:17
URL: http://keias.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack själv för de jätte fina örhängerna och halsbandet <3

2009-12-29 @ 21:33:42
Postat av: mikaela

JÄKLAR!! JAG MENADE ATT HANS HÅR VAR MÖRKBRUNT!!!

2009-12-29 @ 22:57:36
URL: http://keias.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback