Long Day


ibland är jag bara för söt...


Skola till 12.20. Jag och Häänkipäänki tog sällskap till Tumba där jag mötte upp mor och far min.

Räkmacka på Spaaks --> Kungens kurva där jag lämnade in min mobil på lagning och har fått en mobild från Samsung från stenåldern som reservmobil... Roligt.

Sen spenderade vi ungefär dos timmar på älskade IKEA där lite inredning införskaffades. Detta gillas mycket.

Efter det ICA Maxi för att köpa förnödenheter inför helgen.

Väl hemma har vi fixat och donat och nu är det riktigt fint i mitt rum! Skall bara printa ut 8 bilder att sätta in i ramarna jag köpte så är jag finito för idag! Grääjt. Ha det gött, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: M

Så sööt <3 Hihi! Pillutta dej!

2009-12-09 @ 22:15:23
Postat av: aaaaaaw

galentjej123 lär mig plix!

2009-12-16 @ 18:31:52

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback