My Own Hero

"Du ser ut som en sånn där som kommenterar..ehmhem.. EN SPORTKOMMENTATOR"
Jahapp då vet man, fast tänk er vad kul..Zlatan kommer med bollen, han fintar, ojojoj vad snyggt! HAN GÖR MÅÅÅÅL! 195 - 0 till Sverige! Eller njaa, vet inte riktigt... Sitter iaf med mina fina rosa emohörlurar (inga kommentatorhörlurar) och lyssnar på Sonja Aldén och pluggeliluggar. Kom hem ifrån jobbet vid åtta-halv nio och har suttit här sen dess. Känner hur tröttheten tar över snart, men några timmar måste jag sitta kvar här tyvärr. Hur sjukt trött jag än är och hur mycket jag egentligen borde få fler än bara fyra timmars sömn. Åh jag behöver en pepparkaka nu känner jag! Nejmen fuufen, back to work. HARD workworkworkeliworkwork... wooooorkiwey öööööh. Hejdå!

PS. Köpte en chokladjulkalender till mig och en till min lillalilla bror idag efter att jag jobbat för tänkte att mamma säkert tyckte att jag hade vuxit ifrån det vid det här laget... MEN när jag kom hem och tog fram dom låg det minsann två stycken julkallendrar i köket. Så vet ni? NU HAR JAG TVÅ! och en är med nalle puh och hans vänner på faktiskt (a)

 


Kommentarer
Postat av: amanda

gud vilken mysig blogg ni har tjejer! :D kram!

2009-12-02 @ 17:01:25
URL: http://mandawingenfeldt.blogg.se/
Postat av: Lowa

söt blogg ni har :)

2009-12-02 @ 21:38:36
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback