On My Mind


you and me forever and ever. ♥


Hej mina darlings!
Skola, blogg, vänner, fritid... Ja det går inte att få ihop riktigt allt just nu för varken mig eller Ida men jag hoppas att ni kan ha överseende med detta då bloggandet inte ska vara något som känns som ett måste utan något som ska vara roligt! Vi har haft två ganska jobbiga och svåra hemtentor denna vecka som har tagit upp all min fritid och det känns väl sisådär måste jag säga. Men det är väl antagligen såhär det kommer att vara resten av gymnasietiden - om inte värre... Suck vill inte ens tänka på högskolan! Nejnej det är för långt in i framtiden för att tänka på det men som sagt... Bloggandet går inte ihop i vardagen just nu, tyvärr.
Nu ska jag snart gå och knoppa som hjärtegull så fint sa. Eh he. Men pusspusspuss, ta hand om er! Och snart är det jullov wihoo vad vi är glada över det. ♥

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback