Corvet - Sarah J. Parker

Pappa och jag började utav någon anledning prata om parfymer och han behövde någon ny. Så jag gick in på parfym.se och visade honom lite olika och sen när han hade bestämt sig för en parfym och en after shave frågade han om jag ville ha någon också. Jag ba: nejmen jag har inte råd med det den här månaden... Ha ba: nejmen du kan få något. Woohoo, det är ju något man inte tackar nej till,
så nu har jag suttit och bläddrat igenom
alla olika dofter och tillslut kom jag fram till en parfym utan Sarah J. Parker.
Beskrivning - En kvinnlig doft med toner av citron, honung, choklad, ambra och mysk.
- Det låter väl gott va? :)

Nu ska jag lägga gå lägga mig och läsa, är helt kääär i min bok (:)
Imorgon ska jag umgås med Rosanna & Johanna på dagen, träna boxning och bump på kvällen, och sen är det filmkväll och övernattning med Emilia, Caroline, Julia och Angelica som gäller ;).
sov så gott, PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback