Depression över de falska vårkänslorna

Det var hemskt inne i stan idag, hittade massa massa massa kläder, skor och accesoarer som jag vill ha. Och bara för att man inte har råd nu. Och dessutom är det ju bara massa vårkläder, så nu längtar jag ännu mer till våren och sommaren. Usch, jag lider här!
Men köpte alla hjärtans dag-presenter till mina kära vänner IDA AMANDA ALICIA EMMA och JOHANNA.
Hoppas att de kommer bli nöjda, Amanda kommer i alla fall bli nöjd för hon fick välja själv. Haha.

Imorgon är det som sagt friluftsdag vilket betyder Romme för min och Idas del. Kommer bli så jävla roligt! Ska bara försöka ragga upp en kamera, min är ju lite klumpig och allmänt jobbigt att bära på och Idas kamera har tydligen slut på batteri. I värsta fall får det bli min mobil som får leka kamera. Dock har den ju 8,1 megapixlar men det blir inte samma sak (det vill säga lika snygga bilder) som när man fotar med en digitalkamera. Just därför vill jag ha en digitalkamera också, men min kära far fattar inte riktigt vad jag menar. Han tycker ju att jag redan har en kamera. Sug alltså.

Oj, haha jag kom lite utanför ämnet där. Men ska upp vid 05.00 tiden imorgon. Uffe kommer och hämtar mig vid 05.50. Eller iofs jag kanske ska upp lite senare. Typ 05.20, ska ändå typ bara klä på mig och fixa mina mackor till bussen. Men vi får se, kanske får det bli 05.15 haha.

Godnatt på er alla, jag ska bara kolla klart på Beck och sen göra mitt gymnasieval sen är det natti natti.
Peace, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback