I gotta find you

Tjooho!
Har precis och pratat med min... eh ah vad han nu är... Han var så jävla full så jag vet inte, jag behövde knappt säga något. Han förde samtalet själv i 25 minuter, haha så otroligt kul att sitta och lyssna på vad för sjuka saker han babblade om. Shit säger jag bara, haha. Pratade med honom innan vi hade yoga också, då var han dock nykter. Vi löste allt tjaffs som hade hänt under helgen, känns så otroligt skönt. Nu kan jag sova ordentligt igen.
Imorgon blir det träning, bussen går 10.09 från Vårsta. Wiie. Jag måste nog gå och lägga mig. Typ. Nu.
Peace, EMILIA.

btw, klippte lugg idag.

Kommentarer
Postat av: - caroline

det blev finfint :D <3

2009-02-24 @ 17:39:10

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback