I hennes hjärta bor kärlekens dröm

Nu har jag bombat bloggen idag, kan vara allt som jag inte skrivit på en månad som vill ut? Troligtvis.

Sitter i alla fall och kollar på... damdamdamdam... Fantomen på Operan! SURPRISE!
Ska upp 7.00 imorgon eftersom jag måste duscha. Ska gå hemifrån 9.30, haha men det tar ganska lång tid för mig att duscha så det känns bättre om jag har för mycket tid än för lite om ni förstår vad jag menar.

Ida och jag sitter och planerar den nya designen som sötaste Rosanna ska ordna till oss. Tror att den kommer bli superbra, sådär vårig och fräsch. Men mer får ni inte veta förens den kommer upp!
Nu tjatar mamma på att jag ska stänga av, suck..
Peace, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback