Mini dator

Hallojsan! Jag kan ju som sagt inte gå in på min dator, så det är därför jag inte kan blogga någonting! Sitter just nu och skriver på mammas minidator, den är väl kanske runt 20-30 cm bred och kanske 15 cm lång. Herregud vad liten den är! Mamma fyller 43 idag, och det här var hennes present från pappa, mig och Oliver. Oliver hade tydligen gjort en present från mig och honom... Jätte snällt att han tänkte på mig, men nu är det så att presenten är olika tjänster som han och jag ska göra åt mamma. Kul att han frågade liksom...
Den här eftermiddagen ska jag städa, städa, städa och gå ut med hunden. Halva släkten kommer tydligen på middag ikväll. Så ska väl sätta igång med att gå ut med hunden nu. Ha det bäst, och vi hörs väl någon gång ibland tills min dator är igång igen.
Peace, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: nina

HAHA, skönaste Oliver xD

2009-02-18 @ 17:15:18
URL: http://niins.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja mitt lilla hjärta! Jag blev såå glad....var min kram?????Puss Mam

2009-02-20 @ 19:52:27
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback