Snälla, Snälla (åk ut)

(Rubriken refererar till att vi vill att Caroline Af Ugglas ska åka ut, liksom för er som inte fattade)

Sitter just nu och kollar på melodifestivalen med Ida och Amanda. Sitter mest och klagar på sången och kläderna, som vanligt haha. Caroline Af Ugglas var ju såklart konstig som vanligt, enligt Ida tycker vi att Nina och Alcazar var bäst.
Nu blev vi helt chockade, Shirley Clamp gick inte vidare. Alla tidningar har ju varit nästan helt säkra på att hon skulle gå till final! Tji fick dom... och hon.

Såklart var det Johanna som vi skulle överraska i morse/idag. Vi gick ner till ICA och köpte kristyr (till den goda kladdkakan Amanda hade bakat), ballonger, 3 kinderägg och sen två såna där bollar som man köper i automater med en liten leksak innuti. Vi gick hem till henne och sjöng vacker skönsång och åt upp kladdkakan. Vid ett gick Ida, och jag och Amanda våldgästade henne till halv fyra. Vi satt och snackade av oss massa och hade det allmänt trevligt i varandras sällskap. Sen tog jag och Johanna bussen till Tumba där jag gick vidare till idrottshuset och Johanna väntade på Sara som hade missat bussen vi satt på. Dem skulle gå och kolla på bio.
Älsklingen hade varit och kollat på när Tumba hade spelat mot Djurgården, och hans pappa hade dömt den matchen. Vid tio över fyra åkte vi hem. Väl hemma så kollade vi på film och så, och vid 18-tiden fick vi kebab tallrik eftersom hans föräldrar inte skulle äta middag idag, så de beställde mat istället. Mums, tack för det!

Mamma kom och hämtade mig vid kvart i åtta, hon skulle egentligen ha hämtat mig halv. Så Ida och Amanda hade redan kommit hem till mig, haha. Ida hade tydligen sms:at mig och frågade om hon kunde komma men Filip hade snott min mobil och han är ju något starkare än mig så jag hade ingen chans att ta tillbaka den. Han har också börjat bråka med Pontus på min mobil, suck. Men jag ska försöka fixa så att allt blir bra igen! Hah.

Peace, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback