Up, up and awaaaay!

Tjollahopp alla människor!
Sov inte en blund inatt, jag tror nog att jag somnade vid 05.00 tiden eller något sådant. Men sov ändå inte ordentligt, för låg och vände och vred på mig hela tiden. Usch, varför ska alltid sådant som gör en lyckligast i världen också göra en som olyckligast i världen ibland? Fy, usch, spy, blä.
Nu åker jag och Ida in till staden och köper present till sötaste Johanna. Det är ju paaaarty ikväll, vi ska fira Johanna såklart som fyllde 16 år för två veckor sen.

Ska bara plocka ihop det sista, sen är det bara att springa iväg till bussen! Ciao.
Peace, EMILIA.

p.s
jag tror nog att jag ska köpa en kyckling och curry-macka på Sandy´s till lunch, mohahah d.s

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback