<3 <3 <3 <3 <3

Godmorgon,
Jag är jättetrött för att jag satt uppe halva natten igår och fixade med presenterna som jag ska ge till mina nära och kära idag. Men jag får väl skylla mig själv eftersom jag alltid ska göra allt i sista sekund ;).

I torsdags var jag tillbaka i skolan igen och det var lika rörigt som vanligt. Jag var bara borta i två dagar men hade missat en hel del. Efter skolan var det bara att sätta igång med allt pluggande. Johanna och Emilia hängde med mig hem och vi pluggade till spanskaprovet tillsammans. Vid sex-tiden hade jag utvecklingsamtal och det gick bara bra. Mina mål är att fortsätta jobba hårt och hålla kvar mina betyg som dom är. Efter det var det dags för gymmet och eftersom jag fortfarande inte var riktigt frisk så sprang jag inget utan jag gick i 35 min och sen en halvtimmes core (mage & rygg).

Igår var det ju som sagt fredagen den trettonde och efter idrotten när jag skulle sätta på mig mina strumpyxor råkade min nagel fastna. Så det blev två stora hål på låret, lyckat liksom. Jag fick lite panik, jag kunde ju inte gå runt i dom liksom (och se ut som en hora xD). Men som tur var hade jag med mig mina danskläder så jag fck gå runt i dom hela dagen och se ut som en luffare.
Vi hade både matteprov och spanskaprov också, båda gick hyffsat men dom var svåra. Efter skolan åkte jag ner till tumba och köpte en del till folkets alla hjärtansdags presenter. Sen fikade jag med Emilia, Alicia och Amanda också medans jag väntade på att Emma skulle komma så vi kunde åka till dansen. Det gick bra på dansen och det var ännu roligare den här gången eftersom jag kunde en del steg från första veckan.
På kvällen firade jag alla hjärtansdag med familjen och jag fick en tröja och en bh :)

långt och kanske inte så intressant inlägg, men ingen måste läsa (a)
PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback