Just playing around, boy?

Hola mina människor.
Här sitter jag i soffan och halvt kollar på Transformers eller jag kom in i filmen när den hade hållit på i kanske en halvtimme så har inte orkat kolla så mycket. Har bara på den i bakrunden liksom.
Har inte rört på mig ett dugg idag, eller jo, från sängen upp till soffan typ. Haha om det räknas?
Jag är heeeelt död fortfarande, inte särskilt najjs alltså. Slut som artist! Men som sagt hade jag väldigt trevlig igår.
Johanna, Ida, Alicia och Caroline gjorde min kväll helt klart!

När vi satt där så började vi planera min födelsedagsfest, maha lite fräckt men ah. Om det blir som jag har tänkt mig kommer det bli superkul! Måste bara prata med mamma om hur allt ska gå till, och sen med lite annat folk. Det ska bli en kväll att minnas för livet, positivt såklart.

Ikväll ska jag till mormor och fira henne med släkten. Mysigt, men ska nog åka kommunalt hem eftersom det oftast brukar bli ganska sent. Ska ju kolla på Oscars galan med vännerna! Hjälp, vi ska inte ens snacka om hur död jag kommer vara imorgon alltså, haha.
Noooow, ska jag absolut inte göra någonting! Maha.
Peace, EMILIA.

Foto: Robert Doisneau

Kommentarer
Postat av: nina

ha en bra kväll hjärtat <3

2009-02-22 @ 19:05:08
URL: http://niins.blogg.se/
Postat av: jimmyh

ibland är det bra skönt att bara slappa :)

2009-02-22 @ 20:04:23
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback