I taket lyser stjärnorna..

Igår var det ju alla hjärtansdag som ingen kan ha missat. På dagen träffades jag, Emilia, Johanna, Emma och Amanda hemma hos Emilia. Emilia hade bakat massa gott, vi bytte presenter och snackade skit. (Emilia lägger ut bilderna vi tog senare) Det var riktigt mysigt och jag har världens bästa vänner! På kvällen skulle jag, Johanna, Amanda och Alicia ha lite tjejmiddag hemma hos mig. Så när vi gick hem från Emilia stannade jag och Johanna på ica och handlade sakerna till kvällen. När vi kom hem började vi laga mat för fulla muggar och duka osv och vid sex kom Amanda och Alicia. Vi hade lika kul som vanligt och vi tittade på melodifestivalen, Bruce den allsmäktige, Mamma mia och The Holiday. Johanna och Amanda sov här och vi somnade runt halv fyra. Så vi kan lugnt säga att vi var trötta idag -.-

Idag har jag pluggat so och vart på bio med Amanda och sett "I taket lyser stjärnorna". Jag tyckte att den var bra och såklart väldigt sorglig. Men den var också lite seg, det var väldigt många scener när det bara var närbilder på skådespelarna och ingen sa något. Det fick iallfall mig att tappa intresset lite grann.

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: johanna

du måste va trött för de va väl so du pluggade och inte spanska?;)<3

2009-02-16 @ 15:54:13
URL: http://typjohannas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback