Secretly is the word

Kom hem från Filip för typ en och en halv timme sen. Jag hade beställt tacos, så när jag kom hem fanns det uppdukat på bordet. Mums! Men dock har jag inte kunnat äta så mycket idag heller, som sagt åt jag en macka till frukost men det blev ingen lunch. Mådde för illa för det. Och fick i mig en halv mjuk tacos, så det är på bättringsvägen i alla fall! Känns bra..
På fredag ska jag nog in till stan och äta med Patricia, sen ska älsklingen nog sova över. Deras städerska kommer på lördag morgon så han orkar inte vara hemma. Ska snacka med mamma om det i veckan, orkar inte ta tag i det just nu i alla fall.

Imorgon ska vi åka skridskor med klassen på morgonen. Vi ska vara där 10, så tar 9.40 bussen vilket betyder sovmorgon. Jippie, så skönt alltså! Det enda är att jag har värsta ångesten över vad jag ska ha på mig, man ska ju liksom åka skridskor men ska samtidigt ha på sig det resten av dagen i skolan. Men tror att jag ska ta tights, den svarta tuptoppen (som jag använder som en slags kjol) och någon tröjja. Men det ska nog lösa sig ska ni se.

Nu serverar huset glass, Rocky Road (chokladglass med mashmallows och nötter) och Daim glass. Ska försöka äta lite i alla fall, det är ju så otroligt gott.
Peace, EMILIA


Kommentarer
Postat av: Amanda

Shiet, har han städerska?!

Don't let him go, NETTAN! xD

2009-02-01 @ 21:59:39
URL: http://mandastankar.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback