Have to be perfect

Blogg.se har knasat sig hela kvällen så det är därför jag inte uppdaterat...

Tjollahopp alla glada!
Skulle ju ha åkt och gymmat idag, men precis när jag skulle somna så kommer mamma in i rummet och berättar att hon fått ledigt idag så att vi kunde åka och shoppa. Så istället för gym blev det alltså shoppning... I Farsta. Vi skulle egentligen ha åkt till stan, men några vänner till oss skulle vara i närheten av Farsta och undrade om vi ville ta en fika med dem. Det var hundra år sen vi hade träffat dem så vi beslutade oss för att åka till Farsta istället som sagt.
Köpte en aprikos t-shirt med voodoo docka tryck för 199 kr från Carlings, ett halsband med en nyckel på för 17 kr från Accent och hårprodukter för 100 kr från H&M.
Vill egentligen ha mer kläder, men de hade fan inget snyggt där. Helt sjukt eftersom jag har hittat MASSOR av saker när jag varit och kollat när jag inte haft råd med något. Suck, så jävla typiskt.

Jag ska ta kort på det jag köpte idag, och örhängena som jag köpte i lördags. Ska göra det om någon minut, så bilderna är uppe om kanske en timme?

Kände för att åka in till stan imorgon. Frågade Ida om hon kunde, men hon skulle tydligen vara med Rosanna och Johanna. Resten av allt folk är bortresta, kulkul. Eller inte, men får se om jag åker ensam eller om det trotts allt finns någon som kan.
Pratade med älsklingen i telefon idag när jag vandrade runt lite själv i Farsta. Han kom inte ihåg någonting av vårat lilla samtal igår, haha. Jag tjatade på honom att han minsann inte kunde låta ett helt lov passera utan att vi skulle hinna träffas en enda liten gång. Att det var taskigt att han lät massa fester gå före mig. Hans svar var: Men jag planerade ju det här i julas, när jag inte kände dig! Och: Sluta ge mig skuldkänslor. Om du inte slutar, vägrar jag prata med dig i en vecka.
På något sätt lyckas han alltid få sakerna att bli mitt fel. Pff, men jaja det gav lite resultat. Han sa att vi kanske kunde ses på torsdag. När jag sa att han inte kunde säga kanske utan ja eller nej så fick jag ett: Du får vänja dig vid ett kanske.
Gaaah, människa. Men jag gillar honom ändå, man kan inte styra över sitt hjärta. Haha, nu säger jag ju bara de negativa sakerna men det är ju de man tyvärr oftast bara kommer ihåg.
När vi kom hem gick jag ut, även idag, på en 45 minuters prommenad med Irma. Jätte skönt att få rensa tankarna, bara gå där ensam i mörkret och lyssna på underbar musik i hörlurarna.

Jag har tråkigt, därför blir det ett så långt inlägg men ni behöver inte läsa om ni inte orkar. Jag vill bara ha något att göra.
Just det, det var Monika och Pernilla som vi fikade med. Det var jätte trevligt och roligt att prata med dem. Jag har känt dem i hela mitt liv så det är bara att babbla på.
Jag är trött som fan, men vill verkligen hitta på något... Imorgon blir det i alla fall sleep over med Ida, Caroline och Julia. Kommer bli jättekul, så härliga tjejer så det finns inte!
Nu ska jag svulla i mig lite mer chips och cola. Jag älskar lov.

Peace, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback