That's what friends are for

Tänkte bara meddela att jag lever. Även fast att hela min kropp och mitt sinne värker.
Det har varit en väldigt tumult dag. Skrev också en krönika på nationella, kanske lägger in den sen men just nu orkar jag inte det, men tyckte att det gick hyffsat bra. Hade laddat upp med massor av godis och cola, och det var tur det för annars hade jag inte klarat av skoldagen. Mådde inte så bra.
Var med älsklingen efter skolan. Till en början var det jätte mysigt, men sen hände det lite grejjer. Alldeles för personligt för att nämna i bloggen om det. Men vi kan säga såhär att det som inte började så värst bra slutade bra i alla fall. Vi pratade igenom det, känns otroligt skönt att vi verkligen kan prata om allt.
Var ju helt död efter träningen igår, och gissa vad jag är efter träningen idag? Jaja, det är smällen man får ta om man vill försöka få en fin kropp...
Nej nu ska jag sova, puss godnatt.
Peace, EMILIA.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback