Stay by my side, baby

Tjuuhoo!
Här sitter jag och typ sover för mig själv. Är helt slut, sickt alltså.
Spanska provet gick väl sådär.. Eller bra, eller jag vet inte. Jag har aldirg någon som helst aning om hur det går för mig på prov, jag tror nog att det är något som min hjärna kopplar bort på något sätt. För om jag tänker "Fan det här gick ju bra!" så har det nog troligtvis inte gått så bra. Men om jag tänker "Det gick inte så bra.." då kanske det har gått skitbra. Eller dåligt också iofs, men i alla fall. Så jag få bara vänta och se på resultatet.

Det var jätte mysigt att fika med mina kära vänner idag, en skolvecka avslutas verkligen perfekt med en fika på eftermiddagen. Ida sällskapade med oss också (eftersom vi fick sluta mer än en timme tidigare idag så kunde hon ju ta en tidigare buss) medans hon väntade på Emma. Efter att vi hade fikat så gick vi och kollade i de få affärer som finns i lilla Tumba. Alicia köpte en söt sjal på H&M, det var nog det enda som någon av oss köpte. Eller ah, jag hämtade ju alla hjärtans dag presenten. Och nu kom jag på att Amanda köpte faktiskt alla hjärtans dag presenter hon med. Haha.
Hittade en jätte söt "trekantssjal" inne på Kappahl. Den var vit med rosa/röda rosor på, jätte söt.
Längar tills jag får barnbidraget igen så att jag kan shoppa loss på vårkläder och accesoarer! Pff.
Back to Let's Dance people!
Peace, EMILIA.


(hade inte på mig den här tröjjan igår, testade bara kläderna som jag skulle ha idag. bara så ni vet ;))

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback