Vissa saker syns eller märks bara inte,

Jag körde riktigt hårt på gymmet idag och jag
verkligen pressade mig själv. Jag kommer inte
ihåg när jag sprang så långt eller så snabbt sist ;).
Egentligen kanske det inte var så smart att träna
när jag har ont i halsen men det blev så iaf.
Imorgon har jag sång i skolan men vi får väl se
hur det går, hoppas verkligen att det blir bättre
för jag måste träna på två låtar med Marie.

Efter skolan är det dans som gäller, jag tar bussen
direkt efter skolan in till stan för jag hinner inte hem
imellan. Jag hoppas att det går bättre den här gången
än förra gången då det inte blev något alls ;).

Nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och läsa
en stund för att jag är helt slut.

Godnatt allesammans, PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: emma

vad duktig du är! ;)

btw, fin bild min vackraste sångfågel! <3

2009-02-05 @ 22:05:15

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback