Ordnat kaos

Jag är lat och kommer alltid att vara lat, därför blir det inga hela meningar idag. Det är lite rörigt.. eller ordnat kaos låter bättre ;)

Måndag: Skärholmen Johanna Ny klocka Surkärring Mycket folk Trevlans Stan Amanda&Emilia Tonfisk på sandys Bio-Yesman Sov hos emilia Disneyfilmer

Tisdag: Vaknade sent Emilia&Amanda Sega Filmer Spel Skinkmackor

Onsdag: Skridskor Brosjön Familjerna Levedal-Nilsson & Stevelind+Emilia Rockband Mycket folk Promenad Raketer  Film Emilia & Amanda slaggade hos mig

Torsdag: Upp vid ett Mjukiskläder Tjockisar Godis Soffan Pizza Filmfilmfilmfilmfilm hela dagen lång

Fredag: Skärholmen Lina&Engla&Mamma&Pappa lämnade tillbaka min kjol Kaos Mediamarket-nu funkar mitt minneskort Dodgeball

Lördag: Skridskor Brosjön Amanda&Emma Iskallt Varm choklad "Lilla julafton" Tacos Lina, Engla, Marcus, Jonny, Frida, Morgan, Janne, Mamma, Pappa, Tim Lek med Engla Gull med lilla Morgan Badgrejer+100kr


Och imorgon ska jag till Ikea med min kära barndomsvän Emelie,
så ha det så gott så hörs vi sen någongång :D.

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback