And Truth Be Told I Miss You


Idag fick jag ett brev - jaha vad roligt tänkte jag!

Jasså, vad har gullungarna hittat på nu? Mjukt innehåll?.. Hmm, okej jag öppnar det väl.

HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

Shit i helvete vad jag skrek och sen gapflabbade när jag insåg vad det var för något! Niklas (och Tobbes!??!) avrakade hår! Haha, igår kom Niklas förbi och hälsade på mig. Hade saknat honom jättemycket, så var mysigt att få prata lite med honom. Och precis innan han åker iväg med moppen så drar han av sig luvan som han haft på huvudet hela tiden med värsta flinet på läpparna och jag skriker "AHHHHHHHHHH HAN HAR RAKAT AV SITT HÅR!!!!!!!!"  och han bara gasar iväg! Haha Ida och Julia trodde att jag skrek "han körde över mina tår!" men shit jag fick värsta chocken och hjärtat klappade fort som satan. Haha har ingen aning om varför jag reagerade så starkt, men min gullunge var lika söt ändå.
PUSSAR EMILIA.

Kommentarer
Postat av: Johanna

attans jag hade fel x)

2009-07-01 @ 22:35:00
URL: http://typjohannas.blogg.se/
Postat av: Tina

Okej?!......

2009-07-02 @ 09:43:19
Postat av: Nisse

HAHAHAHAHAHA

2009-09-04 @ 21:31:38

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback