Everything We Had


So say what's on your mind, cause I can't figure out just what's inside. So say alright, cause I know we can make it if we try. Cause I need more time. Just a few more months and we'll be fine...

Idag ska jag hem till Erik, jag måste iväg en snabbis antingen till Tumba eller stan också... Hmm, får se vad som händer men jag måste verkligenverkligen köpa en sak. Senare ikväll hade jag tänkt fråga några om de är sugna på att åka iväg och se Ice Age 3 eller Baksmällan. Men vi får se hur det blir. Imorgon är det Amandas födelsedag och då ska vi tjejer hitta på något på dagen. Nu ska jag sminka mig och klä på mig, höres senare duudes.
PUSSAR EMILIA.

Kommentarer
Postat av: Tina

Alltid så fin, min vän!

2009-07-09 @ 21:43:05
URL: http://[email protected]
Postat av: julia

gillar din topp :)

2009-07-10 @ 22:37:57
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback