Jag Bara Vet


När vi kom ner till brosjön var det sjukt mycket människor där! Och klockan var åtta!

Vi åt jordgubbar medans vi väntade på Oskar och Julia.

Vi drog igång grillen precis innan Oskar kom, och som vanligt fick jag stå vid grillen! haha.

Lilla söta Oskar, haha.

Sen blev det så mycker mygg så vi hämtade kottar och eldade dem!

Datorn var med eftersom jag har glömt min iPod hos Angelica (?).

Det funkar faktiskt, myggen försvinner! Caroline har lärt oss, haha.

Söta Julia! Vid tolv-tiden åkte vi hem, tack för en mysig kväll gullungar!

PUSSAR EMILIA.

Kommentarer
Postat av: - caroline'

haha, ja vad bra att nu har mig så att ni lära er nått här i livet ;) haha <33

2009-07-03 @ 02:36:27

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback