We Could Be Lovers


Tröja - Nikado (pinsamt att säga, men köpt på Ullared.)
Skor (som nästan är helt sönder) - Din Sko
Solglasögon - Helsingborgs-festivalen
Shorts - H&M

Nämennämennämen, kolla här Rosanna! På beställning av Rosibanbosi så ska jag försöka lägga upp vad jag har på mig. I alla fall någon gång i veckan. Jag har ingen speciell stil och jag kan inte ha nya klädesplagg varje dag, så jag rundar veckorna med det lilla jag har i min garderob (den var proppfull men använde i princip en fjärdedel av allt, så nu ska Rosanna få en massa kläder. Det återstår bara att se hur mycket hon vill ha, det mesta är sjukt omodernt haha) då jag är den fattiga tonåring jag är. Menmen, här har ni en dagens! Lite lagom trashy sådär men vafan det är sommarlov.


Kommentarer
Postat av: Rosi ban bosi (?) :p

i'm so happy happy, i'm so happy happy :D

fuck vad fin tröja :D



sv: tack :D

2009-07-29 @ 20:05:33
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback