Each Day Seems Like A Year.


Vill bara säga att jag saknar dig, min gullunge, Niklas... Ord finns inte, men det gör så ont att du är sur... Det var ju du som lyste upp min dag. Världens bästa Niklas med det varma smittande leendet och dina vackra mörkblåa ögon... Jag vet inte vad jag ska säga, men du finns alltid i mitt hjärta. Älskar dig...



Idag har jag hunnit tjäna en slant, var barnvakt i två timmar åt Sandra och Emil. Sjukt söta ungar. Hur snälla som helst, så det har inte varit några som helst problem! Nu skulle jag bara vilja gå och lägga mig, men måste duscha, packa och städa rummet idag... Uscha. Och äta något, för jag svimmar snart.
Imorgon åker familjen och jag till Norrtälje och sover där i en natt. Sen på onsdag åker jag och Ida på husbils semester. Don't know where, men det kommer bli skojj! Men vi höres väl antar jag.
Peace out, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: Anton

Varför har du gjort streck över texten? Det blir ju jättesvårt att läsa ju.

2009-07-28 @ 00:02:46
Postat av: Emilia

SV Anton: Jo jag vet, men på något sätt så ville jag att det skulle vara det.. Kanske onödigt att den ligger uppe.

2009-07-28 @ 15:09:12
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback