I Have nothing To Say To You Anymore

 

 


 

Det gick bara bra att jobba idag igen. Det var en tjej som hjälpte mig att komma igång sen fick jag sitta själv i kassan i två timmar. Det var skitläskigt och blev lite fel då och då, men jag överlevde iaf. Försöker intala mig själv att det är bra att göra fel, det är så man lär sig. Jag kom hem runt 12 och gjorde lite spagetti och köttfärsås. Nu ska jag ut och träffa Emelie, Angelica och Emilia. Vi ska ner till ica och köpa lite glass och sen sätta oss i strandparken och mysa i solen. Vid 17-tiden ska jag åka in till stan och där inne möter jag upp Mikaela, Jenny, Niklas och kanske Simon. Vi ska köra lazerdome och ut och äta middag efter det.

Hörs kanske senare ikväll/natt
PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback