Avslutningsfesten 09


Balen var underbar!
Har inte så mycket bilder eftersom Rosanna var våran personliga fotograf under hela kvällen.

Först åkte jag till frisören halv ett och fixade min frisyr och sen åkte jag och mamma och hämtade Tobbe hemma hos honom. Hemma väntade Ida på oss och vi började sminka oss. Sen kom Rosanna och vi tre blev fotade av henne.
Vid fem träffades jag, Ida, Tobbe, Erik, Marcus, Charlie, Alicia och Amanda hemma hos mig och lyssna på musik och peppade oss inför balen. Bilarna kom och hämtade oss vid sex och vi körde runt lite i tumba och dunkade musik, haha.

När vi kom fram var nästan alla där och måste säga att alla var grymt fina! Men gissa vad det första jag gör är..? Spiller ut fördrinken över halva mig!! Bara jag kan lyckas med sånt där... Som tur var torkade det ganska snabbt men det blev ändå lite ränder efter där det runnit dricka, suck.
Vi stod och blev fotograferade och minglade runt bland alla glada människor innan vi blev insläppta till aulan där middagen hölls. Vi fick förrätt, varmrätt och supergod efterrätt(!) medans lärarna gjorde saker för sina klasser. Röds lärare gjorde parodi på hur deras lektioner brukar se ut (suddigumskastande, pratande i telefon, uppkäftiga och snackiga m.m. haha), HB fick en låt om alla personerna i klassen, Gul fick diplom och vi i MM fick en pp-presentation med en bild och gullig text om alla och sen en musikvideo de hade gjort med klipp på oss från alla tre år!

Sen fick alla gå ut medans de serverande åttorna fixade iordning aulan för dans. Och fifan vilket drag det var! Sjukt bra dj och alla bara shaka loss!! Alla hade grymt kul och verkligen dansade så att de nästan föll ihop! Det var jääättevarmt där inne så man fick gå ut ett par gånger men ja herregud säger jag bara... Så jävla kul! Dansade mycket med mina älsklingspojkar Tobbe och Niklas och mina älskade tjejkompisar, en oförglömlg kväll!
Puss på er alla nior, kommer sakna de flesta och de bästa!
Peace out, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: nina

vill se bild på dig!!! :O

2009-06-10 @ 22:57:02
URL: http://niins.blogg.se/
Postat av: Tina

Det var som att se Grease live när ni klev ur eran Mustang och killarna i sin Chevrolet!! Det var läckert!! Vilken entré! Så söta och snygga! Vilka tjejer och killar! Puss på¨er

2009-06-11 @ 08:10:22

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback